مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 12:102021-02-07اقتصادي

450 هزار نفر در پویش آجر به آجر مشارکت کردند


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در قالب اجرای طرح آجر به آجر در سطح کشور بیش از 450 هزار نفر مشارکت و همکاری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهراله رخشانی مهر در استان اردبیل اظهار کرد: در مرحله اول این طرح 200 هزار نفر و در مرحله دوم اجرای این طرح بیش از 256 هزار نفر در استان های مختلف کشور در اجرای طرح آجر به آجر همکاری و به نوعی به روند احداث مدارس حتی با کمترین مبلغ کمک کرده اند.

رخشانی مهر خاطرنشان کرد: در همه استان ها اجرای این طرح شروع شده و در استان اردبیل نیز اولین مدرسه در قالب طرح آجر به آجر از روستای یلوجه خلخال آغاز شد.

وی گفت: در کنار توسعه و فیزیکی و ساختمانی واحدهای آموزشی در سال های اخیر سازمان نوسازی مدارس اقدام به تهیه و توزیع تجهیزات هنرستانی به واحدهای آموزشی در سطوح مختلف کرده تا به نوعی به تحصیل شایسته دانش آموزان توجهی جدی داشته باشد.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور لزوم استحکام بنای مدارس و ایجاد فضاهای مرتبط باکلاس درس به ویژه حیاط مدرسه استاندارد، سالن ها و سرویس های بهداشتی مناسب را یادآور شد و گفت: در احداث تمامی واحدهای آموزشی پیمانکاران را موظف کردیم تا همه این استانداردها را در کنار مقاوم سازی واحدها طبق آیین نامه عمومی زلزله موردتوجه قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

450 هزار نفر در پویش آجر به آجر مشارکت کردند

450 هزار نفر در پویش آجر به آجر مشارکت کردند