مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 12:302021-02-07فناوري

دانشکده مخابرات به پژوهشگاه ICT منتقل شد


دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات با ابلاغ معاونت توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات، به پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات انتقال یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، به دنبال نامه شماره 186163/5 دوم بهمن 99 معاونت توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت ارتباطات در خصوص انتقال دانشکده پست و مخابرات به پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز آموزش مهارتهای تحول دیجیتال در این پژوهشگاه ایجاد شد.

بر این اساس وحید یزدانیان رییس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، صادق عباسی شاهکوه رییس دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات را به عنوان سرپرست مرکز آموزش مهارتهای تحول دیجیتال منصوب کرد.

در این حکم آمده است: با عنایت به تأیید ساختار کلان پژوهشگاه توسط مقام عالی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین با توجه به نامه شماره 186163/5 مورخ 02/‏11/‏99‬ معاونت توسعه سرمایه انسانی و مدیریت منابع وزارت در خصوص انتقال دانشکده پست و مخابرات به پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان سرپرست مرکز آموزش مهارت های تحول دیجیتال پژوهشگاه ICT منصوب می شوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده مخابرات به پژوهشگاه ICT منتقل شد

دانشکده مخابرات به پژوهشگاه ICT منتقل شد