مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 12:302021-02-07سياسي

خانه لطفعی زاده؛ فرزندخوانده یا فرزند رانده؟


سه سال پیش وقتی علی اصغر مونسان رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بود دستور ثبت خانه «لطفعلی زاده» را به استاندار کرمان داد، اما حالا از جایگاه وزیر میراث فرهنگی، - سه سال پیش وقتی علی اصغر مونسان رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بود دستور ثبت خانه لطفعلی زاده را به استاندار کرمان داد، اما حالا از جایگاه وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که ریاست کمیته تشخیص نفایس را به عهده دارد، حکم به غیرنفیس بودن این خانه داده و فروش آن را نیز بدون مانع دانسته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کمیته تشخیص نفایس شنبه 18 بهمن ماه به ریاست وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تشکیل شد.

پس از آن که 17 اثر از استان خراسان رضوی مورد بررسی قرار گرفت و میل خسروجرد و مصلی سبزوار نفیس تشخیص داده شد، پرونده خانه لطفعلی زاده از کرمان هم مورد بررسی قرار گرفت.

این خانه در اختیار وزارت راه و شهرسازی است که برای فروش آن از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درباره نفیس بودن آن استعلام گرفته شده، در نهایت اعضای این کمیته : تعداد بناهای تاریخی کشور زیاد بوده، در حالی که منابع و بودجه ما بسیار محدود است، بنابراین با این بودجه محدود نمی توانیم به این همه مطالبات پاسخ دهیم، به همین دلیل بنابر احکام قانونی این اجازه را پیدا کردیم که بناهای تاریخی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه لطفعی زاده؛ فرزندخوانده یا فرزند رانده؟

خانه لطفعی زاده؛ فرزندخوانده یا فرزند رانده؟