مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 12:402021-02-07سياسي

حقوق پایین رغبت را برای جذب نیرو در پزشکی قانونی کاهش داده است


معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشکی قانونی گفت: یکی از عمده دلایل نبود رغبت برای جذب شدن در سازمان پزشکی قانونی، پایین بودن حقوق و مزایا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید امیرحسین مهدوی ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح ساختمان جدید پزشکی قانونی استان زنجان با یادآوری اینکه ایران اسلامی در زمینه رعایت استاندارد توزیع تجهیزات آزمایش ژنتیک قانونی بالاتر از استانداردهای اروپایی است، افزود: در همین راستا شاهد فعالیت آزمایشگاه ژنتیک در 10 استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه دلیل اینکه آزمایشگاه ژنتیک در سایر فعال نبوده و در کل کشور فقط 10 استان از این امکان برخوردارند، مقدور و لازم نبودن نسبت به ران اندازی چنین آزمایشگاهی در همه استان ها است، تصریح کرد: 10 استانی که دارای آزمایشگاه ژنتیک هستند، خدمات مربوط به کشف جرم را انجام می دهند.

معاون آموزشی و پژوهشی سازمان پزشکی قانونی، نمونه بارز اقدامات انجام شده توسط سازمان پزشکی قانونی را مربوط به سقوط هواپیمای اوکراینی دانست و ادامه داد: اقدامی که به لحاظ آزمایش های پزشکی قانونی در این زمینه انجام شد، با هیچ کشوری قابل قیاس نبود؛ چرا که هویت همه فوت شدگان در کمتر از یک هفته شناسایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق پایین رغبت را برای جذب نیرو در پزشکی قانونی کاهش داده است

حقوق پایین رغبت را برای جذب نیرو در پزشکی قانونی کاهش داده است