مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 12:502021-02-07سياسي

انتقاد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از جریان فتنه، تحریف و انحراف


به مناسبت فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسمی با حضور عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سازمان قضایی نیروهای مسلح با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

- به مناسبت فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسمی با حضور عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سازمان قضایی نیروهای مسلح با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم که به صورت ویدئوکنفرانس برای سازمان های قضایی نیروهای مسلح در در سراسر کشور پخش شد، محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تبیین شخصیت حضرت امام خمینی (ره) گفت: با مرور سیر زندگی ایشان درمی یابیم که خداوند به این مرد خدا نگاه حکیمانه بخشیده و از همان عنفوان جوانی شخصیتی متمایز داشته است و نقش بی بدیل امام در انقلاب اسلامی ایران و بسیاری از برکاتی که حاصل شد محصول این نگاه حکیمانه ای بوده که به سرچشمه کوثر لایزال الهی وصل می شد.

وزیر پیشین ارشاد اسلامی با بیان اینکه امام وقتی در سال 42 کلید انقلاب را زدند یک عاقبت اندیشی و سرمایه گذاری مد نظرشان بود، افزود: برخی این درک را نداشتند و ریشه های این انقلاب را نمی شناختند و دچار انحراف شدند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از این افراد با انقلاب آمدند و جزء مقربین شدند، مسئولیت های عالی گرفتند و نفر دوم انقلاب و ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از جریان فتنه، تحریف و انحراف

انتقاد عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از جریان فتنه، تحریف و انحراف