مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 13:002021-02-07اقتصادي

20 پروژه عمرانی و اقتصادی در کنگاور افتتاح و کلنگ زنی شد


20 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان کنگاور با اعتبار 38 میلیارد تومان در هشتمین روز از دهه مبارک فجر افتتاح و کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ظهر امروز 20 طرح عمرانی، اقتصادی، خدماتی و تولیدی شهرستان کنگاور با اعتبار 38 میلیارد تومان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح و کلنگ زنی شد.

فرزاد الماسی در این جلسه به مشکلات اقتصادی و اعمال تحریم های شدید از سوی دشمنان اشاره و اظهار کرد: با تلاش مسئولین اقدامات امیدوار کننده ای در سطح کشور و شهرستان کنگاور صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه امروز 20 پروژه با اعتبار 38 میلیارد تومان در هشتمین روز از دهه مبارک فجر افتتاح و یا کلنگ زنی می شود، افزود: این پروژه ها شامل احداث مدرسه مسکن مهر مهرآوران، احداث سردخانه اجرای سیستم آبیاری نوین تحت فشار و قطره ای و اجرای طرح اقدام ملی مسکن است.

فرماندار شهرستان کنگاور تصریح کرد: احداث ایستگاه و توسعه شبکه های مخابراتی، بهسازی و آسفالت معابر شهر کنگاور و آسفالت و بهسازی خیابان ها و معابر شهر گودین بخشی از پروژه های شاخص در دهه مبارک فجر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 پروژه عمرانی و اقتصادی در کنگاور افتتاح و کلنگ زنی شد

20 پروژه عمرانی و اقتصادی در کنگاور افتتاح و کلنگ زنی شد