مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 13:052021-02-07سياسي

فرماندار اشکذر؛ علی رغم ظرفیت بالای اقتصادی نیروی کار بومی نداریم


فرماندار اشکذر با بیان این که بالغ بر 50 طرح عمرانی و صنعتی مختلف ویژه بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان افتتاح و در دستور کار قرار گرفته است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، هادی هادی نسب در پایان بازدید خبرنگاران استان از برخی صنایع و ظرفیت های اقتصادی شهرستان اشکذر، در نشست خبری که به میزبانی یکی از باشگاه های سوارکاری این شهرستان برگزار شد، پرورش اسب اصیل عرب را یکی از ظرفیت های شهرستان اشکذر در استان یزد دانست و اظهار کرد: بالغ بر 2500 رأس اسب اصیل در 48 باشگاه رسمی اسب سواری این شهرستان پرورش می بینند.

وی اشکذر را سومین شهرستان صنعتی استان یزد دانست و در این خصوص افزود: متأسفانه حوزه صنعتی اشکذر آن طور که باید متناسب و همسو با استان توسعه پیدا نکرده است.

فرماندار اشکذر فعالیت 1115 واحد صنعتی را از جمله ظرفیت های این شهرستان دانست و گفت: 18 هزار و 200 نفر در واحدهای صنعتی اشکذر مشغول به فعالیتند که فقط سه هزار نفر از آنها بومی هستند.

هادی نسب نداشتن نیروی کار بومی را مهمترین چالش شهرستان اشکذر عنوان و تصریح کرد: متأسفانه علی رغم وجود واحدهای صنعتی متعدد در سطح این شهرستان نیروی کار بومی لازم برای بکارگیری در حوزه های مختلف نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار اشکذر؛ علی رغم ظرفیت بالای اقتصادی نیروی کار بومی نداریم

فرماندار اشکذر؛ علی رغم ظرفیت بالای اقتصادی نیروی کار بومی نداریم