مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 13:102021-02-07اقتصادي

722 نفر در بخش بهداشت و درمان چهارمحال و بختیاری جذب می شوند


معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: 722 نفر در بخش بهداشت و درمان چهارمحال و بختیاری از طریق آزمون استخدامی جذب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی ضامن صالحی فرد بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جذب منابع مالی و تأمین نیروی انسانی کارآمد، اجرا و نظارت بر طرح های عمرانی و توسعه زیرساخت های بهداشت و درمان مسیر رشد و ارتقا شاخص های سلامت استان را هموار می کند.

وی افزود: در ایام دهه فجر امسال 11 پروژه با اعتبار حدود 40 میلیارد تومان و زیربنا 16 هزار و 159 متر مربع به بهره برداری خواهد رسید.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: پروژه ستاد شبکه بهداشت و درمان بن، ستاد شبکه بهداشت و درمان سامان، پایگاه سلامت شهری پردنجان و دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برخی از این پروژه ها هستند.

وی ادامه داد: احداث و تجهیز بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی، ساخت و تجهیز چهار دانشکده و فضای آموزشی، ورزشی و فرهنگی، 307 خانه بهداشت، 33 باب پایگاه غیر ضمیمه را برخی از دیگر پروژه هایی برشمرد که در سال های گذشته و بعد از پیروزی انقلاب به بهره برداری رسیده است.

وی گفت: زیربنایی این پروژه ها 680 هزار مترمربع و یکی از رهاوردهای فعالیت های معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

722 نفر در بخش بهداشت و درمان چهارمحال و بختیاری جذب می شوند

722 نفر در بخش بهداشت و درمان چهارمحال و بختیاری جذب می شوند