مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 13:352021-02-07سياسي

کمک سازمان امنیت و همکاری اروپا به کمیته شرایط اضطراری تاجیکستان


سازمان امنیت و همکاری اروپا به منظور بهبود فعالیت کمیته شرایط اضطراری تاجیکستان، محموله ای شامل تجهیزات مدرن رادیویی ارسال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، سازمان امنیت و همکاری اروپا به کمیته شرایط اضطراری تاجیکستان تجهیزاتی ارسال کرد.

مراسم تحویل این تجهیزات که شامل 2 خودرو و 50 ایستگاه مدرن رادیویی قابل حمل برای واحدهای کمیته شرایط اضطراری تاجیکستان در شهر دوشنبه می شود، برگزار شد.

به گفته امید یوسفی سخنگوی دفتر کمیته شرایط اضطراری تاجیکستان، تحویل تجیهزات فوق در چارچوب همکاری نهاد مذکور و دفتر برنامه های سازمان امنیت و همکاری اروپا در شهر دوشنبه در زمینه پیشگیری و رفع پیامدهای بلایای طبیعی و پروژه مشترک بانک توسعه آسیا تحت عنوان پروژه ملی مدیریت ریسک بلایای طبیعی صورت گرفت.

این مراسم با حضور رستم نظرزاده رییس کمیته شرایط اضطراری و دفاع مدنی تاجیکستان و  والریو کیور ، رییس دفتر برنامه سازمان امنیت و همکاری اروپا در دوشنبه، برگزار شد.

نظرزاده در سخنانی بر همکاری موثر دوجانبه با دفتر برنامه سازمان امنیت و همکاری اروپا تاکید و از کمک های ارائه شده، تشکر کرد.

وی در بخشی دیگری تاکید کرد که بدون شک این تجهیزات جان بسیاری را نجات و در مواقع بلایای طبیعی فعالیت کارمندان این بخش را بسیار آسانتر می کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک سازمان امنیت و همکاری اروپا به کمیته شرایط اضطراری تاجیکستان

کمک سازمان امنیت و همکاری اروپا به کمیته شرایط اضطراری تاجیکستان