مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 14:002021-02-07سياسي

سرقت بخشی از یک تندیس نفیس شهری در اصفهان


بخشی از تندیسی که قدرت الله عاقلی، مجسمه ساز شهیر ایران آن را خلق کرده و شهرداری اصفهان در ابتدای خیابان بهشتی نژاد نصب کرده بود، صبح امروز به سرقت رفته و مدیر کل امور ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری اصفهان می گوید: - ایسنا/اصفهان بخشی از تندیسی که قدرت الله عاقلی، مجسمه ساز شهیر ایران آن را خلق کرده و شهرداری اصفهان در ابتدای خیابان بهشتی نژاد نصب کرده بود، صبح امروز به سرقت رفته و مدیر کل امور ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری اصفهان می گوید: لازم است در این شرایط، به ایجاد و بهبود سازوکارهایی برای حفاظت از تندیس ها و سایر عناصر هنر شهری با مشارکت مردم فکر کرده و برای آن برنامه ریزی کنیم.

ایمان حجتی در گفت وگو با ایسنا اظهار می کند: صبح امروز متوجه شدیم که بخش میانی تندیس نفیس قدرت الله عاقلی به سرقت رفته است.

این مسئله توسط سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان پیگیری شد تا همزمان با انجام امور مرتبط قضایی، تندیس جمع آوری و به انبار منتقل شود که در آینده بتوانیم به کمک خالق اثر یا شاگردان ایشان، آن را مرمت کنیم و به فضای شهری برگردانیم.

او ادامه می دهد: سال گذشته نیز بخش میانی تندیس تقدیس پرویز تناولی به سرقت رفت اما با اطلاع رسانی و اقدام به موقع حراست شهرداری و نیروی انتظامی، بخش سرقت شده پیدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت بخشی از یک تندیس نفیس شهری در اصفهان

سرقت بخشی از یک تندیس نفیس شهری در اصفهان