مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 14:052021-02-07پزشكي

کارت ملی در فارس جایگزین دفترچه تامین اجتماعی می شود


مدیر کل تامین اجتماعی استان فارس اعلام کرد که از ابتدای اسفندماه و با هدف تحقق نسخه الکترونیک، در این استان کارت ملی جایگزین دفترچه درمانی افراد تحت پوشش این بیمه خواهد شد.

- ایسنا/فارس مدیر کل تامین اجتماعی استان فارس اعلام کرد که از ابتدای اسفندماه و با هدف تحقق نسخه الکترونیک، در این استان کارت ملی جایگزین دفترچه درمانی افراد تحت پوشش این بیمه خواهد شد.

ابراهیم کشاورز یکشنبه 19 بهمن به خبرنگاران گفت: افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی این امکان را دارند که هنگام مراجعه به پزشک یا موسسه های تشخیصی و درمانی، بدون ارائه دفترچه و تنها با همراه داشتن کارت ملی، شناسنامه یا جلد دفترچه بیمه درمانی، احراز هویت شده و خدمات مورد تقاضا را دریافت کنند.

کشاورز با اشاره به توقف چاپ دفترچه های کاغذی بیمه درمانی تامین اجتماعی از اول اسفند گفت: بیمه شدگان و بازنشستگانی که صفحات دفترچه آنها تمام شده است، دیگر نیازی به دریافت دفترچه جدید ندارند، اما صفحات سفید موجود در دفترچه های کاغذی بیمه شده ها کماکان معتبر و قابل استفاده خواهد بود.

او ادامه داد: بیمه شدگان و مستمری بگیران اصلی و تبعی باید قبل از مراجعه به مراکز درمانی نسبت به استعلام استحقاق درمان خود اقدام کرده و از پوشش بیمه ای اطمینان کسب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت ملی در فارس جایگزین دفترچه تامین اجتماعی می شود

کارت ملی در فارس جایگزین دفترچه تامین اجتماعی می شود