مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 14:252021-02-07اقتصادي

لاسجرد؛ روستای بدون بیکار استان سمنان


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان گفت: لاسجرد به عنوان یکی از روستاهای بدون بیکار استان سمنان شناسایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سرخه، مهدی صمیمیان عصرامروز در نشست بررسی مشکلات اهالی روستای لاسجرد از توابع شهرستان سرخه در مسجد شهید بهشتی این روستا اظهار کرد: متوسط نرخ جمعیت روستایی شهرستان سرخه بیشتر از متوسط استانی است و ظرفیت های خوبی برای توسعه اقتصادی منطقه در روستاها وجود دارد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان ادامه داد: در سال گذشته 350 میلیون تومان از محل ارزش افزوده به حساب دهیاری لاسجرد واریز شد و میزان درآمد این دهیاری در سال 98 هم 350 میلیون تومان بود.

وی با بیان اینکه از ظرفیت کاروانسرای لاسجرد برای توسعه روستای لاسجرد استفاده شود، افزود: املاک مازاد روستای لاسجرد بر اساس قانون به دهیاری واگذار شود تا با اجرای این طرح برای دهیاری درآمدزایی شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان بیان کرد: برای اجرای طرح های اقتصادی روستای لاسجرد، اداره کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان آمادگی دارد مبلغ 20 میلیارد ریال تسهیلات در اختیار دهیاری این روستا قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاسجرد؛ روستای بدون بیکار استان سمنان

لاسجرد؛ روستای بدون بیکار استان سمنان