مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 14:552021-02-07سياسي

سفیر ایران در دمشق: کسی نمی تواند ایران را به زمان سلطه جویی آمریکا بازگرداند


سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق با تأکید بر این موضوع که مقاومت تصمیمی است که ایران از آن بر نخواهد گشت، تصریح کرد کسی نمی تواند ایران را به زمان سلطه جویی آمریکا بازگرداند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بخش رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همایشی تحت عنوان 42 سال مقاومت، پیشرفت عملی و تمدنی برگزار کرد، جواد ترک آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق در این همایش با خبرنگار روزنامه سوری الوطن در این خصوص گفت وگویی  انجام داد.

بر اساس این گزارش، جواد ترک آبادی ضمن تأکید بر این موضوع که مقاومت تصمیم بازگشت ناپذیر ایران و قلب انقلاب اسلامی است، تصریح کرد که هیچ کس نمی تواند ایران را به زمان سلطه جویی آمریکا و تحمیل شروط و دیکته ها باز گرداند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ادامه با بیان اینکه ایران تنها اهداف عالی خود را دنبال می کند، گفت که اقدامات دولت جدید آمریکا برای بازبینی مواضع دولت دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین این کشور و پیشنهادهای جدید درباره توافق هسته ای مهم نیست مگر زمانی که آمریکا به تمام تعهدات خود بازگردد و این موضع نهایی ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ایران در دمشق: کسی نمی تواند ایران را به زمان سلطه جویی آمریکا بازگرداند

سفیر ایران در دمشق: کسی نمی تواند ایران را به زمان سلطه جویی آمریکا بازگرداند