مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 15:202021-02-07دانش

خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قدیمی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیما سادات لاری، بعد از ظهر امروز در نشست با معاونین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، اظهار کرد: خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با وجود قدمت زیاد آن، مرتب و تمیز هستند و این نکته ای مهم و باعث افتخار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است و پیشنهاد ما به مدیریت دانشگاه این است که با توجه به اینکه 2مجموعه خوابگاه در دانشگاه مالکیت آن ها عام المنفعه صورت بگیرد.

دبیر شورای انضباطی دانشجویان افزود: از ایرادات وارد شده دیگر دستورالعمل اجرایی آیین نامه که به دانشگاه ابلاغ شده مربوط به سال 86 است و نیاز است که برخی بندهای آن با توجه به شرایط کنونی بروزرسانی شود، برای مثال در این آیین نامه برای برگزاری مراسم ها در فضای مجازی نیازی به صدور مجوز از سمت اداره مربوطه نیست ولی با توجه به شرایط فعلی نیاز است که این موضوع اصلاح شود.

ناظم قاسمی نیز اظهار داشت: خوابگاه های ما از نظر قدمت شرایط مناسبی ندارند و برای این مورد نیازمند کمک مالی از سمت وزارت هستیم و همچنین برای دانشجویان مقطع دکتری تخصصی نیز با کمبود خوابگاه مواجه هستیم.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: از دیگر مشکلات ما ملاک ورود دانشجویان به انجمن صنفی است که تنها معیار آموزشی برای این امر نداشتن بیش از 1 ترم مشروطی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قدیمی است

خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قدیمی است