مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 16:252021-02-07اقتصادي

افزایش 94 درصدی صادرات اردبیل


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در 10 ماهه امسال میزان صادرات از استان اردبیل بیش از 94 درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رامین صادقی عصر امروز در نشست کمیته توسعه تجارت اردبیل اظهار کرد: در 10 ماهه امسال از گمرکات استان اردبیل به ارزش 194 میلیون دلار صادرات محصولات متنوع انجام شده است.

وی افزود: رشد این میزان صادرات به نسبت 10 ماهه سال قبل، 94 درصد است که امیدواریم در دو ماه پایانی سال نیز روند مطلوبی را در افزایش صادرات از گمرکات استان شاهد باشیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: 60 درصد صادرات استان برخلاف سال های گذشته مربوط به محصولات صنعتی است که امیدبخشی را برای توسعه و رونق این بخش بیش از گذشته کرده است.

صادقی ادامه داد: ما در بخش صادرات دو برنامه اساسی را به جد رصد کرده و دنبال می کنیم که اولین بخش مربوط به افزایش محصولات صادراتی با ارزش افزوده بیشتر است.

وی جلوگیری از واردات را با تقویت تولید داخلی و حمایت از واحدهای صنعتی فعال در استان یادآور شد و بیان داشت: همه این رویکردها ایجاب می کند تا ما بیش از هر زمان دیگر به تقویت و توسعه بخش تجارت اهتمامی جدی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 94 درصدی صادرات اردبیل

افزایش 94 درصدی صادرات اردبیل