مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 17:352021-02-07سياسي

تأمین نیازهای فیزیولوژیکی و معیشت زنان به معنای تکریم آنان است


نماینده مردم مشگین شهر در مجلس گفت: زنان فقط به تبریک نیاز ندارند و تکریم آنها به معنای تأمین نیازهای فیزیولوژیکی، معیشت، بیمه و مسکن آن ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از خانه ملت، محمود عباس زاده در صحن علنی مجلس اظهار کرد: زنان فقط به تبریک نیاز ندارند و تکریم آن ها به معنای تأمین نیازهای فیزیولوژیکی، معیشت، بیمه و مسکن آن ها است.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس با بیان اینکه برای اینکه کرامت زنان حفظ شود باید به مسائل مذکور رسیدگی شود، ادامه داد: اگر یک زن در ایران از ارث پدر، درآمد قانونی و حمایت همسر برخوردار نشود، برای زندگی با کرامت باید چه کاری انجام دهد؟ وی با بیان اینکه علی رغم اینکه در نخستین روزهای آغاز مجلس یازدهم طرحی یک فوریتی برای این موضوع تدوین کردیم اما این طرح تاکنون اعلام وصول نشده است، اضافه کرد: برای 40 میلیون نفر از جمعیت کشور که شامل دختران، مادران و خواهران ما هستند اقدام ارزشمندی انجام دهیم که در تاریخ جمهوری اسلامی ایران ماندگار شود.

نماینده مردم در مجلس یازدهم با استناد به بند (11) ماده (22) آیین نامه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حفظ شأن و منزلت مجلس از وظایف هیأت رییسه است؛ در حال حاضر مجلس انقلابی و نمایندگان به بهانه های مختلف تحت فشار و تخریب قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین نیازهای فیزیولوژیکی و معیشت زنان به معنای تکریم آنان است

تأمین نیازهای فیزیولوژیکی و معیشت زنان به معنای تکریم آنان است