مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 17:402021-02-07ورزشي

اصحاب رسانه یزد از واحدهای تولیدی صنعتی اشکذر بازدید کرد


اصحاب رسانه یزد در سفری یک روزه به شهرستان اشکذر از چند واحد تولیدی و صنعتی در این شهرستان بازدید و ضمن آشنایی با توانمندی ها و مشکلات این شهرستان، - ایسنا/یزد اصحاب رسانه یزد در سفری یک روزه به شهرستان اشکذر از چند واحد تولیدی و صنعتی در این شهرستان بازدید و ضمن آشنایی با توانمندی ها و مشکلات این شهرستان، با فرماندار اشکذر گفت وگو کردند.

اهالی رسانه در ابتدای این برنامه ی بازدید ضمن حضور در گلزار شهدای شهرستان اشکذر که در حضور حجت الاسلام محمد رضا طالبیان امام جمعه اشکذر و هادی هادی نسب فرماندار این شهرستان برگزار شد، با تقدیم شاخه های گل به شهدای این شهرستان ادای احترام و با آرمانهای امام و شهدای انقلاب تجدید میثاق کردند.

خبرنگاران پس از حضور در برنامه ورزش زورخانه ای با حضور تنی چند از باستانی کاران زورخانه امام علی(ع) رضوانشهر در محل سرای محبت شهرستان اشکذر، با روند فعالیت های کاروان سلامت هلال احمر اشکذر در یکی از روستاهای محروم این شهرستان آشنا شدند.

سید کاظم بزاززاده رییس هلال احمر شهرستان در جریان این بازدید خاطرنشان کرد: برنامه اعزام کاروان سلامت به روستاها و مناطق محروم از برنامه های معمول جمعیت هلال احمر است که به مناسبت فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، این برنامه به صورت ویژه در پنج روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصحاب رسانه یزد از واحدهای تولیدی صنعتی اشکذر بازدید کرد

اصحاب رسانه یزد از واحدهای تولیدی صنعتی اشکذر بازدید کرد