مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 18:252021-02-07اقتصادي

انعقاد قرارداد اجرای 11 پروژه بخش کشاورزی با 1000 میلیاردریال در آذربایجان شرقی


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی از انعقاد قرارداد اجرای 11 پروژه بخش کشاورزی با یکهزارمیلیاردریال اعتبار در راستای برنامه های جهش تولید خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، اکبر فتحی در حاشیه مراسم تجلیل از کشاورزان و بهره برداران نمونه بخش کشاورزی در گفت وگو با خبرنگاران  در ارتباط با جایگاه و توانمندیهای جهادکشاورزی استان اظهار داشت: جهاد کشاورزی پتانسیل بالایی در اشتغال استان دارد و 22 درصد اشتغال استان را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: در سال جاری 20 درصد صادرات غیرنفتی از بخش کشاورزی بوده است و 95 درصد مواد اولیه مورد نیاز صنایع غذایی کشاورزی و صنعتی از طریق بخش کشاورزی تامین می شود.

فتحی با تاکید بر ضرورت تامین کالاهای اساسی گفت: گندم، مواد پروتیینی، لبنیات، سبزیجات و میوه تماماً از طریق کشاورزی تامین شده و فعالان این بخش با کمترین توقع و بدون منت در حال تولید و ارائه خدمت هستند و کشاورزی جایگاه ویژه ای در کشور دارد.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان به نام گذاری سالجاری به بهینه استفاده کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در تحسین تولید کنندگان بخش کشاورزی گفت: زحمتکشان اصلی این عرصه کشاورزان بوده و جهادکشاورزی صرفاً برای ایجاد شرایط مناسب برای کشاورزی تلاش کرده و همه ما مدیون زحمات و تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد قرارداد اجرای 11 پروژه بخش کشاورزی با 1000 میلیاردریال در آذربایجان شرقی

انعقاد قرارداد اجرای 11 پروژه بخش کشاورزی با 1000 میلیاردریال در آذربایجان شرقی