مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 19:202021-02-07اقتصادي

تلاش های نوآورانه برای ثروت آفرینی از محصولات تولیدی عشایر


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به خدمات جامعه عشایری به کشور، گفت: باید با حرکت جهشی و ایجاد ارزش افزوده، کاری کنیم که محصولات تولیدی این جامعه مولد با ارزش واقعی آن به بازار مصرف عرضه شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به خدمات جامعه عشایری به کشور، گفت: باید با حرکت جهشی و ایجاد ارزش افزوده، کاری کنیم که محصولات تولیدی این جامعه مولد با ارزش واقعی آن به بازار مصرف عرضه شود.

حمید ملانوری، یکشنبه شب 29 بهمن در جلسه شورای عشایر استان که با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان امور عشایری کشور برگزار شد، اظهار کرد: جامعه عشایری، بیش از 10 درصد جمعیت استان را تشکیل می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی جامعه عشایری را پرتلاش، زحمتکش، سختکوش و مولد معرفی کرد و گفت: جامعه عشایری هم در رونق اقتصادی و هم در فضای کسب و کار مؤثرند.

استاندار به نقش آفرینی جامعه عشایری در ایجاد ثبات و امنیت پایدار در منطقه اشاره و تصریح کرد: باید خدمات رسانی به این جامعه پرتلاش از حالت سنتی خارج شده و حرکتی روبه جلو داشته باشد.

ملانوری، ارتقاء سطح رفاه جامعه عشایری استان را مورد تأکید قرار داد و افزود: ما به دنبال آن هستیم تا در ستاد توسعه خاوران با بهره گیری از ظرفیت ها و مزیت های هر گروه و در قالب مهارت آموزی، سطح دانش ها را ارتقاء


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش های نوآورانه برای ثروت آفرینی از محصولات تولیدی عشایر

تلاش های نوآورانه برای ثروت آفرینی از محصولات تولیدی عشایر