مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 19:252021-02-07اقتصادي

کمبود نیروی کار عمده چالش شهرستان در حال توسعه اشکذر


فرماندار اشکذر با اشاره به اشتغال بالغ بر 18 هزار نیروی کار معادل نیمی از جمعیت این شهرستان در صنایع اشکذر که بخش قابل توجهی از آنها غیربومی هستند، - ایسنا/یزد فرماندار اشکذر با اشاره به اشتغال بالغ بر 18 هزار نیروی کار معادل نیمی از جمعیت این شهرستان در صنایع اشکذر که بخش قابل توجهی از آنها غیربومی هستند، عمده ترین چالش این شهرستان در حال توسعه را کمبود نیروی کار بومی خواند.

هادی هادی نسب امروز در پایان بازدید خبرنگاران استان از برخی صنایع و واحدهای تولیدی شهرستان اشکذر در جمع خبرنگاران در محل یکی از باشگاه های سوارکاری این شهرستان، اظهار کرد: پرورش اسب اصیل عرب یکی از ظرفیت های شهرستان اشکذر است چرا که اکنون بالغ بردو هزار و 500 رأس اسب اصیل عرب در 47 مجتمع پرورش اسب که با احتساب مجموعه های غیر رسمی 100 باشگاه می شوند، در این شهرستان وجود دارد.

وی در ادامه اشکذر را سومین شهرستان صنعتی استان یزد خواند و تصریح کرد: با وجود تنوع فراوان صنایع شهرستان، متأسفانه برخی از نیازهای مردم شهرستان متناسب با پیشرفت صنعت اشکذر، رشد نیافته که امروز از دغدغه های مسدولان شهرستان محسوب می شود.

وی از فعالیت دو شهرک و دو ناحیه صنعتی در این شهرستان خبر داد و افزود: هم اکنون یک هزار و 115 واحد صنعتی فعال در شهرستان اشکذر وجود دارد که اشتغال 18 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود نیروی کار عمده چالش شهرستان در حال توسعه اشکذر

کمبود نیروی کار عمده چالش شهرستان در حال توسعه اشکذر