مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 19:452021-02-07اقتصادي

29 کشاورز نمونه ی استان تجلیل شدند


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: در سال زراعی جاری بیش از 320 هزارتن توسط کشاورزان ایلام تولید گردیده که معادل سه برابر نیاز مورد مصرف استان است.

- محمدعلی اقدسی در آیین تجلیل از کشاورزان نمونه استان ایلام اظهار کرد: 120 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان ایلام با انجام طرح های مختلف از دیم به آبی تبدیل شده و در سال زراعی جاری بیش از 320 هزارتن توسط کشاورزان ایلام تولید خواهد شد که معادل سه برابر نیاز مورد مصرف استان است.

وی با بیان اینکه استان ایلام دارای 384 واحد مرغداری است که در طول سال این واحدهای پرورشی به میزان 50 هزار تن گوشت سفید مرغ تولید می کنند،افزود: ایلام برجسته ترین استان کشور در زمینه طرح های منابع طبیعی اعم از آبخیزداری و نهال کاری و سایر فعالیت ها در این حوزه است که در کشور حرفی برای گفتن دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام خاطرنشان کرد: بیش از 2 میلیون و 400 هزار راس دام سبک و سنگین در استان وجود دارد و سالانه 27 هزار تن گوشت قرمز به طور میانگین در ایلام تولید می شود که علاوه بر تامین گوشت مصرفی استان به دیگر مناطق کشور نیز ارسال می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام با بیان اینکه با ظرفیت های موجود، واحدهای تولیدی مرغ در استان می توانند سه برابر نیاز استان مرغ تولید کنند،گفت:ماهیانه یک هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

29 کشاورز نمونه ی استان تجلیل شدند

29 کشاورز نمونه ی استان تجلیل شدند