مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 بهمن 1399 ساعت 20:352021-02-07ورزشي

لیورپول 1-4 سیتی؛ پپ و تحقیر تیم کلوپ در آنفیلد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، لیورپول امشب در حساس ترین بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس میزبان منچسترسیتی صدرنشین بود که نهایتاً این مسابقه مهم با نتیجه 4-1 به سود تیم مهمان خاتمه یافت.

- منچستر سیتی موفق شد با ارائه یک نمایش خوب لیورپول را با نتیجه 4-1 شکست دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، لیورپول امشب در حساس ترین بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس میزبان منچسترسیتی صدرنشین بود که نهایتاً این مسابقه مهم با نتیجه 4-1 به سود تیم مهمان خاتمه یافت.

بازی کاملاً آرام آغاز شد و دو تیم در ابتدا بیشتر قصد محک زدن یکدیگر را داشتند.

در دقیقه 29 اولین موقعیت نسبتا مهم بازی توسط لیورپول خلق شد؛ جایی که ضربه روبرتو فیرمینو با عکس العمل خوب ادرسون همراه بود و توپ به کرنر فرستاده شد.

در دقیقه 37 حرکت خوب رحیم استرلینگ به درون محوطه جریمه لیورپول و بعد از آن خطای فابینیو باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.

ایلکای گوندوگان پشت توپ ایستاد اما ضربه بد او با فاصله زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت تا سیتی یک موقعیت بسیار خوب را از دست داده باشد در دقیقه 45 لیورپول به یک ضربه کرنر دست یافت که روی این موقعیت سادیو مانه ضربه سری را روانه دروازه منچسترسیتی کرد اما توپ در اختیار ادرسون قرار گرفت تا بازی در پایان 45 دقیقه ابت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیورپول 1-4 سیتی؛ پپ و تحقیر تیم کلوپ در آنفیلد

لیورپول 1-4 سیتی؛ پپ و تحقیر تیم کلوپ در آنفیلد