مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 02:252021-02-07سياسي

دستور رییس جمهور به وزرا برای رسیدگی به مطالبات مردم اصفهان


در پی درخواست نماینده مردم اصفهان در مجلس، رییس دفتر ریاست جمهوری در نامه ای خطاب به وزیر نیرو و رییس سازمان حفاظت محیط زیست بررسی و اقدام لازم در خصوص اعلام تالاب گاوخونی به عنوان منطقه حفاظت شده را خواستار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، موضوع تأمین آب استان اصفهان و جریان دائمی زاینده رود، همواره یکی از مطالبات مردمی دیار نصف جهان بوده است، کشاورزان خواستار تأمین حق آبه خود هستند و از طرف دیگر خشکی زاینده رود، خشکی تالاب گاوخونی را به همراه داشته که تبعات زیست محیطی جبران ناپذیری را به همراه دارد.

این مطالبات به دفعات و از راه های مختلف مورد پیگیری قرارگرفته است، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی روز 13 بهمن و به مناسبت روز جهانی تالاب ها  در نامه ای خطاب به حسن روحانی، رییس جمهور خواستار رسیدگی به مطالبات مردم اصفهان در این زمینه شد.

در بخشی از  این نامه تأکید شده بود: اینک در آستانه سیزدهم بهمن سالروز جهانی تالاب ها از جنابعالی مصرانه تقاضامندم دستور فرمایید تالاب گاوخونی که از اهمیت بالایی در مباحث زیست محیطی اصفهان برخوردار است، متناسب با مفاد کنوانسیون بین المللی رامسر به ویژه در راستای حفاظت و بهره برداری معقول از تالاب ها موردد توجه قرار گیرد و اصل حفاظت از این تالاب و اعلان ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس جمهور به وزرا برای رسیدگی به مطالبات مردم اصفهان

دستور رییس جمهور به وزرا برای رسیدگی به مطالبات مردم اصفهان