مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 04:052021-02-08بين الملل

هدف آمریکا از حذف نام انصارالله از فهرست گروه های ترویستی


آمریکا با حذف نام انصارالله از فهرست گروه های تروریستی به دنبال ترمیم وجهه خود در حوزه بین الملل است.

- یک کارشناس مسائل بین الملل گفت: آمریکا با حذف نام انصارالله از فهرست گروه های تروریستی به دنبال ترمیم وجهه خود در حوزه بین الملل است.

حسن عابدینی در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی خود از تصمیم دولت جو بایدن درباره ی حذف نام انصارالله از فهرست گروه های تروریستی اظهار کرد: دولت جو بایدن رییس جمهور دموکرات ایالات متحده درصدد است تا علاوه بر نگاهی که به حل معضلات و بحران های داخلی دارد به برخی از رخدادهای بین المللی که کمتر محل مناقشه است نیز بپردازد و یکی از اینها جنگ ظالمانه ای است که رژیم سعودی طی حدود شش سال گذشته ضد مردم یمن تدارک دیده است.

وی تصریح کرد: این موضوع از چند جهت قابل بررسی است نخست این که آمریکا در دوران دونالد ترامپ نه تنها هیچ گونه دستاوردی در حوزه بین المللی نداشته بلکه تصویر آمریکا در نظام بین الملل و نزد افکار عمومی بین اللمللی خدشه دار شده و از این مساله برای تصویرسازی مجدد آمریکا نزد افکار عمومی بهره گیری می شود.

این کارشناس مسائل بین الملل اضافه کرد: مساله ی دیگر این است که امریکا نمی تواند وارد پرونده های مهم و چالش برانگیز شود چون جو بایدن در داخل آمریکا با پدیده ها و بحران های اقتصادی کرونا، بحران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف آمریکا از حذف نام انصارالله از فهرست گروه های ترویستی

هدف آمریکا از حذف نام انصارالله از فهرست گروه های ترویستی