مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 04:102021-02-08ورزشي

شمشکی: به کسب 5 سهمیه پارالمپیک زمستانی امیدواریم


رییس انجمن اسکی معلولان پس از پایان مسابقات بین المللی اسکی در سه رشته آلپاین، اسنوبرد و صحرانوردی به میزبانی ایران گفت: نتایج بدست آمده در این سه رشته ما را به کسب 5 سهمیه در پارالمپیک زمستانی 2022 چین امیدوار کرد.

- رییس انجمن اسکی معلولان پس از پایان مسابقات بین المللی اسکی در سه رشته آلپاین، اسنوبرد و صحرانوردی به میزبانی ایران گفت: نتایج بدست آمده در این سه رشته ما را به کسب 5 سهمیه در پارالمپیک زمستانی 2022 چین امیدوار کرد.

عیسی ساوه شمشکی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: رقابتهای بین المللی اسکی معلولان زیر نظر نماینده فدراسیون جهانی و با حمایت کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون اسکی و فدراسیون جانبازان و معلولان با کیفیت بالایی برگزار و امتیازات خوبی کسب شد.

وی گفت: در این رقابتها چون سهمیه بازیهای پارالمپیک زمستانی 2022 چین توزیع می شد، در پایان مسابقات اسامی 5 ورزشکار در رشته آلپاین، 7 نفر در اسنوبرد و 6 ورزشکار در صحرانوردی به کمیته بین المللی پارالمپیک ارسال شد تا پس از بررسی نهایی امتیازات تعداد سهمیه های کسب شده را به ما اعلام کنند.

رییس انجمن پارااسکی در پاسخ به این پرسش که تعداد سهمیه های در نظر گرفته شده برای ورزشکاران ایران چه زمانی مشخص خواهد شد، تصریح کرد: امتیازات اسکی بازان ایران پس از شرکت در 5 تورنمنت بین ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمشکی: به کسب 5 سهمیه پارالمپیک زمستانی امیدواریم

شمشکی: به کسب 5 سهمیه پارالمپیک زمستانی امیدواریم