مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 04:402021-02-08اقتصادي

بهره برداری از طرح های آبرسانی در چهار شهرستان فارس


همزمان با ایام دهه فجر، طرح های آبرسانی به چهار شهرستان اقلید، لامرد، گراش و قیروکارزین، در استان فارس به بهره برداری رسید.

- ایسنا/فارس همزمان با ایام دهه فجر، طرح های آبرسانی به چهار شهرستان اقلید، لامرد، گراش و قیروکارزین، در استان فارس به بهره برداری رسید.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس، در آیین بهره برداری از طرح آبرسانی به روستای شمس آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان گراش گفت: این پروژه شامل اجرای یک هزار و 800 متر خط انتقال آبرسانی و یک هزار و 200 متر شبکه توزیع آب شرب است و با صرف پنج میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی آبفای فارس، علی بوستانی، با اشاره به نقش مشارکتی خیران این روستا در تامین مالی این طرح بیان کرد: 35 خانوار روستای شمس آباد از این پروژه آبرسانی بهره مند می شوند.

وی، در مورد طرح آبرسانی به روستای کنار زیارت نیز گفت: این طرح شامل، اجرای دو هزار متر خط انتقال و دو هزارمتر شبکه توزیع داخلی است و برای اجرای آن بیش از پنج میلیارد ریال هزینه شده است.

اصلاح شبکه روستای تنگ رویین شهرستان قیروکارزین بوستانی همچنین در مورد اجرای پروژه اصلاح شبکه آبرسانی به روستای تنگ رویین شهرستان قیروکارزین گفت: این پروژه که طول آن چهار کیلومتر و با مشارکت گروه های جهادی اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از طرح های آبرسانی در چهار شهرستان فارس

بهره برداری از طرح های آبرسانی در چهار شهرستان فارس