مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 04:402021-02-08سياسي

طغیان کرونا در روستاهای هرمزگان/استقرار تیم های تست گیری کرونا در بنادر مسافری


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تیم های مجهزی از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برای گرفتن تست کرونا در محل بندر شهید حقانی بندرعباس مستقر و در حال انجام تست رپید هستند.

- ایسنا/هرمزگان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تیم های مجهزی از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برای گرفتن تست کرونا در محل بندر شهید حقانی بندرعباس مستقر و در حال انجام تست رپید هستند.

دکتر محمود حسین پور صبح امروز(20 بهمن ماه) در بازدید از روند انجام تست کرونا در بندرشهید حقانی، افزود: تیم های بهداشتی با استقرار در بندر شهید حقانی و بندر پهل از مسافرانی که قصد ورود به جزایر قشم و هرمز را دارند، تست تشخیص سریع کووید انجام می دهند.

وی با بیان اینکه در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک یا مثبت کرونا، شناسایی و با هزینه خود بیمار به قرنطینه اجباری ارجاع داده می شوند و یا باید به استان مبدا برگردانده شوند، خاطرنشان کرد: تست ویژه مسافرین در برخی از مراکز شهرستان های رودان، حاجی آباد، بندرلنگه و بندرخمیر، در حال انجام است.

حسین پور اضافه کرد: فوتی ناشی از کرونا در نوزدهمین روز از بهمن ماه و برای چهارمین روز متوالی در این ماه به ثبت نرسید تا شمار فوتی های این بیماری در هرمزگان همان 1005 نفر باقی بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طغیان کرونا در روستاهای هرمزگان/استقرار تیم های تست گیری کرونا در بنادر مسافری

طغیان کرونا در روستاهای هرمزگان/استقرار تیم های تست گیری کرونا در بنادر مسافری