مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 05:202021-02-08اجتماعي

صدور برگه جریمه شبانه برای 8 تا 10 هزار خودروی غیر بومی در گیلان


رییس پلیس راهرو گیلان از تشدید محدودیت های ترافیکی بین شهری در استان خبر داد و گفت: روزانه بین 8 تا 10 هزار خودرو در گیلان به سبب ورود به محدوده ترافیکی کرونایی جریمه شبانه می شوند.

- سرهنگ امیر طالبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت از تشدید برخورد پلیس با خودروهای غیربومی در شهرهای نارنجی گیلان خبر داد و اظهار کرد: بر اساس اعلام ستاد مدیریت بیماری نیز گفت: پلیس راه در مبادی سه گانه استان یعنی آستارا، چابکسر و رودبار حضور دارد و علاوه بر برگشت خودروهای غیربومی به استان های مبدأ، در صورت ورود به گیلان از روزنه ها نیز اعمال قانون خواهد کرد.

طالبی همچنین از غیربومی های دارای ملک و ویلا در گیلان خواست علیرغم میزبانی همه ساله گیلانی ها از آن ها، شرایط کنونی را درک کرده و از حضور در استان بپرهیزند.

وی در خصوص تعیین تکلیف خودروهای غیربومی که پیش از اعلام محدودیت ها به گیلان سفرکرده و اکنون قصد برگشت به استان مبدأ رادارند نیز بیان کرد: این خودروها در تمام کمربندی های استان مجاز به خروج هستند و در این شرایط به هیچ وجه اعمال قانون نخواهند شد.

رییس پلیس راهور گیلان همچنین با اشاره به استمرار محدودیت های ترافیکی شبانه از ساعت 21 تا 4 صبح نیز افزود: آن دسته از افرادی که برگه تردد عادی از فرمانداری ها دارند مجاز به تردد در محدوده ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور برگه جریمه شبانه برای 8 تا 10 هزار خودروی غیر بومی در گیلان

صدور برگه جریمه شبانه برای 8 تا 10 هزار خودروی غیر بومی در گیلان