مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 05:252021-02-08پزشكي

مردم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند، مجبور به تعطیلی صنوف می شویم


در ایام پیش رو اگر اقشار مختلف مردم دستورالعمل های بهداشتی را در کنترل بیماری کرونا رعایت نکنند، ما مجبور به تعطیلی صنوف مختلف خواهیم بود.

- ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: در ایام پیش رو اگر اقشار مختلف مردم دستورالعمل های بهداشتی را در کنترل بیماری کرونا رعایت نکنند، ما مجبور به تعطیلی صنوف مختلف خواهیم بود.

مسعود امامی یگانه در جلسه ستاد کرونای شهرستان اردبیل با اشاره به رنگ زرد اردبیل در شیوع دوباره کرونا اظهار کرد: ما در روزهای اخیر با افزایش تعداد بستری ها در بیمارستان ها و مراکز درمانی بودیم که انتظار می رود با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی اقشار مختلف مردم، افراد مراجعه کننده به بیمارستان ها و تعداد بستری ها کاهش پیدا کند.

وی تصریح کرد: اگر در این ایام پایانی سال مردم نقاط بهداشتی را رعایت نکنند قطعا با اعمال محدودیت در ترددها و تعطیلی بازار و رستوران ها و تالارها روبه رو خواهیم بود که این دامنه مشکلات را نیز افزایش خواهد داد.

فرماندار اردبیل بهترین راهکار در کنترل بیماری کرونا را عمل کردن عموم شهروندان به پروتکل های بهداشتی به ویژه زدن ماسک و پرهیز از تجمعات اعلام کرد و گفت: انتظار می رود در ایام پایانی سال شرایطی مناسب در صیانت فردی از بیماری کرونا به وجود آید تا مجبور به بستن صنوف در آستانه عید نور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند، مجبور به تعطیلی صنوف می شویم

مردم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند، مجبور به تعطیلی صنوف می شویم