مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 05:252021-02-08سياسي

وجود بیش از 8 هزار زیارتگاه در ایران/ گام دوم انقلاب، گام آخر آن نیست


پیش نشست کنگره زیارت، معنویت و اخلاق بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برگزار و در این نشست به چگونگی استفاده از ظرفیت زیارت برای تمدن سازی و ایجاد قطب گردشگری معنوی و همچنین دلایل افول جوامع اشاره شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، پیش نشست کنگره زیارت، معنویت و اخلاق بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با سخنرانی حجت الاسلام سیدعبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمی، حجت الاسلام حاج ابوالقاسم، نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری، محمدهادی همایون، رییس دانشکده معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع)، حجت الاسلام گنابادی، مشاور تولیت و معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی و حجت الاسلام عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه شب گذشته عنوان یکی از اهداف انقلاب مورد توجه قرار گرفت.

دبیر کنگره زیارت، معنویت و اخلاق بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت اخلاق و معنویت در تمدن سازی، گفت: عمل به این امور در جامعه باید متجلی شود تا بتوانیم به تمدن نوین اسلامی برسیم.

بیش از 8 هزار زیارتگاه در ایران داریم/ بسیاری از افتخارات شیعیان در پرتو زیارت حاصل شد حجت الاسلام عادل در ادامه با بیان اینکه بیش از هشت هزار زیارتگاه در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود بیش از 8 هزار زیارتگاه در ایران/ گام دوم انقلاب، گام آخر آن نیست

وجود بیش از 8 هزار زیارتگاه در ایران/ گام دوم انقلاب، گام آخر آن نیست