مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 05:452021-02-08ورزشي

تیم ملی تکواندو بلغارستان وارد تهران شد


تیم ملی تکواندو بلغارستان به منظور برپایی اردوی مشترک با ملی پوشان کشورمان صبح امروز وارد ایران شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تیم ملی تکواندو بلغارستان به منظور برپایی اردوی مشترک با ملی پوشان کشورمان ساعت 4:45 صبح امروز (دوشنبه - 20 بهمن ماه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد ایران شد.

از ملی پوشان بلغارستان ساعت 8:30 امروز تست کرونا گرفته شد و پس از مشخص شدن نتیجه و در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد اردو آغاز می شود؛ این اردوی مشترک با درخواست فدراسیون تکواندو بلغارستان صورت گرفته که فدراسیون تکواندو ایران تا 12 اسفندماه میزبان این نفرات خواهند بود.

آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی دو المپین تکواندو کشورمان و سجاد مردانی، سروش احمدی، فرزان عاشورزاده، امیرسینا بختیاری، مهران برخورداری و سیدامید حسینی نفرات حاضر در اردوی تیم ملی هستند که تمرینات خود را زیر نظر فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی پیگیری می کنند.

ملی پوشان بلغارستان به منظور حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک قاره اروپا تمریناتشان را زیر نظر سرمربی ایرانی خود فرزاد ذوالقدری پیگیری می کنند و حالا برای آمادگی بیشتر درخواست تمرین مشترک با تیم ملی ایران را داشته اند که 6 تکواندو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی تکواندو بلغارستان وارد تهران شد

تیم ملی تکواندو بلغارستان وارد تهران شد