مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 05:502021-02-08سياسي

نظارت بر رسته های شغلی افزایش یابد


برگشت به وضعیت زرد در شهرستان نشان دهنده یک هشدار برای همه ما است که عادی انگاری نکرده و پروتکل های بهداشتی را رعایت نماییم.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ماکو گفت: برگشت به وضعیت زرد در شهرستان نشان دهنده یک هشدار برای همه ما است که عادی انگاری نکرده و پروتکل های بهداشتی را رعایت نماییم.

علی محمدی ایروانلو دیروز 19 بهمن سالجاری در بیست و نهمین جلسه شورای هماهنگی، پیشگیری و مبارزه با کرونا ویروس شهرستان که در محل فرمانداری ترتیب یافت، با بیان اینکه امیدوار بودیم که وارد وضعیت سفید شویم که متاسفانه در عرض دو روز گذشته در بحث ارتقای سطح وضعیت شهرستان از منظر کرونا به جای پیشرفت با پسرفت مواجه شده و به وضعیت زرد برگشته ایم، گفت: برگشت به وضعیت زرد در شهرستان نشان دهنده یک هشدار برای همه ما است که عادی انگاری نکرده و پروتکل های بهداشتی را رعایت نماییم.

وی با اشاره به اینکه در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی وارد وضعیت نارنجی خواهیم شد، افزود: در این صورت مشکلات حادی متوجه شهرستان خواهد شد و تمامی محدودیت ها از جمله محدودیت های ورودی شهرستان و سایر محدودیت هایی که شامل حال بازاریان خواهد شد دوباره بوجود خواهد آمد.

فرماندار ماکو اضافه کرد: در شهرستان ها یکی از مهم ترین مباحث در مورد کرونا مباحث بازار و اصناف است و اگر وض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر رسته های شغلی افزایش یابد

نظارت بر رسته های شغلی افزایش یابد