مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 06:052021-02-08فناوري

مهرستانی سال ها درانتظار اینترنت/مسئولان به وعده های خود عمل کنند


اختلال شبکه مخابراتی مدت هاست که مشکلات فراوانی برای مردم شهرستان مهرستان ایجاد کرده که امیدواریم با توجه به وعده ها، مسئولان هرچه سریعتر در این خصوص اقدام کنند.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها، مهران خاکی زایی؛ ارتباطات، عنصر مهمی در این عصر به شمار می آید و لذا عصر امروز، به عصر ارتباطات نامگذاری شده است و در این میان یکی از مهم ترین تأثیرات عصر جدید دستیابی به اطلاعات و آموزه ها از طریق این بستر است.

در عصر جدید ارتباطات بسیاری از مردم از طریق اینترنت انجام می شود و بدون اینترنت زندگی روز مره مردم با مشکل مواجه می شود خصوصاً در این ایام شیوع ویروس خبرگزاری مهر منتشر شده است.

تحولات خوبی در بحث ارتباطات در سیستان و بلوچستان رخ می دهد در همین راستا حسین فلاح جوشقانی در حاشیه سفر به مهرستان در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: به منظور بررسی مسائل و مشکلات ارتباطی و مخابراتی و مصوبات سفر اخیر وزیر ارتباطات و فناوری و بازدید میدانی به استان سیستان و بلوچستان سفر کردیم.

وی افزود: تعداد روستاهای دارای پوشش شبکه ملی اطلاعات از 25 هزار روستا در سال 95 به 54 هزار روستا در سال 99 رسیده و 94 درصد از جاده های اصلی و فرعی کشور تحت پوشش تلفن همراه قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهرستانی سال ها درانتظار اینترنت/مسئولان به وعده های خود عمل کنند

مهرستانی سال ها درانتظار اینترنت/مسئولان به وعده های خود عمل کنند