مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 06:102021-02-08سياسي

مسوولان نباید جز مردم، شانی برای خود در نظر بگیرند


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی گفت: ما اولین درس و الهامی که از حرکت امام(ره) می گیریم این است که باید خود را از جنس مردم بدانیم و خادم مردم باشیم و شانی جز این برای خود در نظر نگیریم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی گفت: ما اولین درس و الهامی که از حرکت امام(ره) می گیریم این است که باید خود را از جنس مردم بدانیم و خادم مردم باشیم و شانی جز این برای خود در نظر نگیریم.

دکتر سید مهدی حسینی مطلق در گفت وگو با ایسنا، در خصوص علل مهم پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: شاید اولین علت، وابستگی رژیم پهلوی بود.

نقطه تمرکز حضرت امام این بود که رژیم پهلوی وادادگی خاصی دارد و تمام مصادیق قدرت را در برهه ای از زمان به انگلستان و سپس به آمریکا واگذار کرد.

وی اظهار کرد: رضاخان وابستگی خاصی به دولت انگلستان داشت و در برهه ای از زمان هر چه به سال 56 نزدیک می شدیم مجدد سیطره آمریکا بر کشور بیشتر می شد، به قدری که از ایران به عنوان حیاط خلوت خود یاد می کنند.

آن ها نفت را از ما می گرفتند و پول نفت را که به ما نمی دادند بماند، با این پول ها سلاح تهیه می کردند، پادگان ها را تجهیز و هواپیماهای پیشرفته می آوردند و اجازه استفاده از آن ها را به ما نمی دادند حتی تکنیسین های ما اجازه تعمیرات را هم ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولان نباید جز مردم، شانی برای خود در نظر بگیرند

مسوولان نباید جز مردم، شانی برای خود در نظر بگیرند