مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 06:152021-02-08ورزشي

چه کسی و در چه پست انتخابات فوتبال تایید صلاحیت شده است؟


نامزدهای نهایی انتخابات فدراسیون فوتبال در شرایطی اعلام شد برخی چهره های شناخته شده رد صلاحیت شدند و در نهایت 69 نفر برای ریاست، نایب رییسی و اعضای هیات رییسه نامزد شده اند.

- نامزدهای نهایی انتخابات فدراسیون فوتبال در شرایطی اعلام شد برخی چهره های شناخته شده رد صلاحیت شدند و در نهایت 69 نفر برای ریاست، نایب رییسی و اعضای هیات رییسه نامزد شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فهرست نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده فدراسیون فوتبال اعلام شد و 69 نفر برای ریاست و صندلی هیات رییسه رقابت خواهند کرد.

این فهرست در شرایطی در نخستین دقایق بامداد امروز اعلام شد که چهره هایی مانند حیدر بهاروند، فریدون اصفهانیان، منصور قنبرزاده و .

در بین اسامی نهایی داوطلبان جای نگرفته اند.

البته این فهرست در شرایطی اعلام شد که تصویری تقریبا بی کیفیت روی خروجی سایت فدراسیون قرار گرفته بود و حالا مشخص شده اشتباهاتی هم در اعلام اسامی صورت گرفته است.

اکبر محمدی، مدیرعامل پیکان از جمله نفراتی است که نامش در فهرست منتشر شده به اشتباه احمد محمدی درج شده و در ابتدا تصور شد که او رد صلاحیت شده است.

در نهایت دهم اسفند مصطفی اجرلو، شهاب الدین عزیزی خادم، علی کریمی و کیومرث هاشمی چهار مدعی باقی مانده برای تصاحب سکان ریاست فدراسیون فوتبال طی چهار سال آینده خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی و در چه پست انتخابات فوتبال تایید صلاحیت شده است؟

چه کسی و در چه پست انتخابات فوتبال تایید صلاحیت شده است؟