مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 06:552021-02-08اقتصادي

سیستم دیپ دیجیتالی باک کامیون ها در مرزهای کرمانشاه راه اندازی شد


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه، از راه اندازی سیستم دیپ دیجیتالی اندازه گیری باک کامیون ها در پنج مرز استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، فریدون یاسمی امروز در جمع اصحاب رسانه، از  راه اندازی سیستم دیپ دیجیتالی باک کامیون ها در  پنج مرز استان خبر داد و اظهار داشت: سیستم دیپ دیجیتالی به منظور کاهش قاچاق فرآورده ها، هم اکنون در مرزهای استان فعال است.

وی ادامه داد: این سیستم سال گذشته در مرز های پرویزخان و خسروی نصب شده که با توجه به آمار مکشوفه نقش موثری در کاهش قاچاق داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه از راه اندازی سیستم دیپ دیجیتالی اندازه گیری باک کامیون ها در مرز های شیخ صله، شوشمی و سومار به مناسبت 42 مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: اکنون هر پنج استان به این سیستم با هدف ترانشیب مجهز هستند.

وی ادامه داد: با استفاده از این طرح، کنترل باک تمام کامیون های باری در بدو ورود و خروج به طور دقیق و سیستمی، محاسبه و کنترل می شود که علاوه بر نقش موثر آن در کاهش قاچاق سوخت موجب تسریع و روان سازی صادرات کالا می شود.

یاسمی متذکر شد: اگر چنانچه میزان سوخت همراه کامیون از مقداری که مقررات تعیین کرده بیشتر باشد باید براساس قیمت شناور مرزی غرامت را پرداخت کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم دیپ دیجیتالی باک کامیون ها در مرزهای کرمانشاه راه اندازی شد

سیستم دیپ دیجیتالی باک کامیون ها در مرزهای کرمانشاه راه اندازی شد