مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 06:552021-02-08سياسي

قالیباف: رویکرد وزارت خارجه از 20 سال پیش باید اقتصادی-سیاسی می شد


در این سفر حامل پیام رهبری که حاوی ادامه دار بودن طرح های راهبردی است، برای رییس جمهور روسیه بودم اما شاهدیم طی 24 ساعت اخیر چه غوغایی را راه اندازی کردند که بیانگر یک طراحی مشخص است.

- رییس قوه مقننه تصریح کرد: قدرت جمهوری اسلامی امروز از شبه قاره هند تا ساحل مدیترانه تاثیرگذار بوده و اجازه شکل گیری به هژمونی آمریکا را نداده است و از سوی دیگر در داخل کشور توانسته ایم در حوزه های صنایع، دفاعی، تکنولوژی، علم و .

تحولات عظیمی را بوجود بیاوریم.

  رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن انتقاد از فرار سرمایه از کشور گفت: شاهدیم که در کشور با وجود درآمد 100 میلیارد دلاری تورم باقی مانده و رشد اقتصادی ایجاد نشده اما گاهی با درآمد 20 میلیارد دلاری شرایط بهتر و قوی تری در حوزه زیرساخت ها ی کشور بوجود میآورد که این موضوع بیانگر ضعف ها و قدرت های مدیریتی در کشور است.

  قالیباف با تاکید براینکه اکنون در نقطه ای ایستاده این که با وجود تمام فشارها می توانیم یک تحول بزرگ در کشور بوجود بیاوریم، افزود: در بخش هایی که مبتنی بر سنت های الهی و مدیریت درست ماننده حوزه علمی، دفاعی و تکنولوژی حرکت کرده ایم، موفق بودیم و عمق استراتژیک حکومت ما هم 2 هزار کیلومتر شده است اما متاسفانه حوزه اقتصادی ما به اندازه یک خمپاره شصت هم نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: رویکرد وزارت خارجه از 20 سال پیش باید اقتصادی-سیاسی می شد

قالیباف: رویکرد وزارت خارجه از 20 سال پیش باید اقتصادی-سیاسی می شد