مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 07:002021-02-08اقتصادي

مجوز پرواز بین المللی فرودگاه جیرفت صادر شود/ احداث خط آهن رفسنجان - کرمان


فرودگاه جیرفت، فرودگاه مهمی است و حتما باید پروازهای بین المللی آن برقرار شود و محصولات کشاورزی از طریق فرودگاه صادر شوند و درخواست داریم این مجوز داده شود.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: فرودگاه جیرفت، فرودگاه مهمی است و حتما باید پروازهای بین المللی آن برقرار شود و محصولات کشاورزی از طریق فرودگاه صادر شوند و درخواست داریم این مجوز داده شود.

دکتر علی زینی وند صبح امروز 20 بهمن ماه در مراسم افتتاح پروژه های توسعه فرودگاه کرمان با حضور وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: سالن قبلی در شان فرودگاه بین المللی کرمان نبود و ظرفیت 400 هزار نفر در سال را داشت در حالی که عملکرد معمولی استان 900 هزار نفر است.

وی افزود: امروز سالن فرودگاه با 7700 مترمربع زیربنا به بهره برداری می رسد که ظرفیت اسمی آن یک میلیون و 100 هزار نفر است و همچنین باند استاندارد فرودگاه نیز احداث شده که همه پروازهای دنیا می توانند در این باند فرود بیایند.

زینی وند با اشاره به لزوم توجه به فرودگاه های دیگر استان کرمان تصریح کرد: فرودگاه جیرفت فرودگاه مهمی است و حتما باید پروازهای بین المللی آن برقرار شود و محصولات کشاورزی از طریق فرودگاه صادر شوند و درخواست داریم این مجوز داده شود ضمن اینکه این فرودگاه دیوار حفاظتی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز پرواز بین المللی فرودگاه جیرفت صادر شود/ احداث خط آهن رفسنجان - کرمان

مجوز پرواز بین المللی فرودگاه جیرفت صادر شود/ احداث خط آهن رفسنجان - کرمان