مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 07:102021-02-08اقتصادي

پالایشگاه فرآوری گیاهان دارویی در کرمانشاه ایجاد می شود


به گفته رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه پالایشگاه فرآوری گیاهان دارویی در سنقر و کلیایی راه اندازی می شود.

- "پالایشگاه فرآوری گیاهان دارویی" در کرمانشاه ایجاد می شود ایسنا/کرمانشاه به گفته رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه پالایشگاه فرآوری گیاهان دارویی در سنقر و کلیایی راه اندازی می شود.

محسن دارابی با بیان اینکه براساس مصوبه سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه باید سه پروژه صنعتی در استان توسط ایدرو(سازمان نوسازی صنایع ایران) احداث شود، افزود: تاکنون کارهای دو پروژه مهم بیواتانول و بیوایمپلنت اجرایی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان صمت استان کرمانشاه، دارابی ادامه داد: هم اکنون پروژه بیواتانول نزدیک به 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و فاز زرد طرح بیوایمپلنت نیز کامل شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه یک پروژه از ایدرو طلب دارد، عنوان کرد: پالایشگاه فرآوری گیاهان دارویی سومین پروژه ای است که مطالعات آن توسط ایدرو به پایان رسیده و جانمایی آن نیز صورت گرفته و بزودی وارد فاز اجرایی خواهد شد.

به گفته دارابی به زودی عملیات اجرایی این طرح صنعتی با سرمایه گذاری850 میلیارد ریال و اشتغالزایی 140 نفر در شهرستان سنقروکلیایی آغاز خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پالایشگاه فرآوری گیاهان دارویی در کرمانشاه ایجاد می شود

پالایشگاه فرآوری گیاهان دارویی در کرمانشاه ایجاد می شود