مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 07:252021-02-08فرهنگي

جشنواره فیلم رشد کمکی برای رسیدن به اهداف برنامه درسی است


دبیر جشنواره بین المللی فیلم رشد گفت: یکی از اهداف برنامه درسی این است که بچه ها را به سمت حل مسئله هدایت کند و جشنواره فیلم رشد نیز در تلاش برای کمک به همین هدف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست خبری جشنواره بین المللی فیلم رشد صبح امروز با حضور حسن ملکی رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و سید سعید بدیعی، دبیر جشنواره بین المللی فیلم رشد برگزار شد.

سید سعید بدیعی دبیر جشنواره بین المللی رشد در این نشست گفت: جشنواره فیلم رشد به یک بلوغ رسیده است و از سال های بعد می توانیم شاهد رویکرد جدید باشیم.

وی با اشاره به اینکه جشنواره فیلم رشد از 25 تا 29 بهمن اجرا می شود، افزود: با شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا امکان برای سفر به استان های مختلف نبود اما تلاش شد تا فیلم هایی با شادی و نشاط بیشتری انتخاب شوند.

بدیعی عنوان کرد: در بحث صیانت از حقوق آثار تولیدکنندگان تلاش شد تا این کار به خوبی انجام شود.

دبیر جشنواره بین المللی فیلم رشد بیان کرد: یکی از اهداف برنامه درسی این است که بچه ها را به سمت حل مسئله هدایت کند و جشنواره فیلم رشد نیز در تلاش برای کمک به همین هدف است.

وی اظهار کرد: پس از ارائه فراخوان به دلیل شناخت جشنواره در سایر کشورها در جذب فیلم دچار مشکل نشدیم و جشنواره در دو بخش بین المللی و ملی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فیلم رشد کمکی برای رسیدن به اهداف برنامه درسی است

جشنواره فیلم رشد کمکی برای رسیدن به اهداف برنامه درسی است