مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 07:252021-02-08سياسي

تشریح فعالیت های دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر


مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر با حضور در برنامه «گفتگوی اجتماعی» رادیو گفت وگو به تشریح فعالیت های این مجموعه پرداخت.

- مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر با حضور در برنامه گفتگوی اجتماعی رادیو گفت وگو به تشریح فعالیت های این مجموعه پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عادل مهری با تأکید بر این که مفهوم ایثار و شهادت باید برای کودکان و نوجوانان امروز قابل فهم باشد، افزود: ایثار اجتماعی که این روزها به ویژه توسط کادر درمان کشور نمود بیشتری پیدا کرده است به وسیله شهدا و ایثارگران به ما آموخته شده است.

وی با بیان این که نزدیک به 9 هزار ایثارگر نخبه در کشور شناسایی شده اند، اظهار کرد: این افراد با گذراندن مدارج تحصیلی و احراز شرایط ویژه و با تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی به عضویت در مجموعه دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر در می آیند.

مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر با بیان اینکه 110 تشکل ایثارگری در سطح کشور با دریافت مجوزهای مورد نظر از وزارت کشور مشغول به فعالیت هستند، افزود: البته تمام فعالیت های این تشکل ها منحصر به حوزه ایثارگران نیست و در پویش هایی مانند کمک های مؤمنانه هم حضور فعال دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح فعالیت های دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر

تشریح فعالیت های دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر