مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 08:052021-02-08سياسي

فجر42/مجتمع تجاری – خدماتی میدان مولوی سنندج به بهره برداری رسید


خدماتی میدان مولوی سنندج در قالب 7 طبقه در مساحت 3 هزار و 396 مترمربع احداث شده است و امروز به مناسبت دهه فجر به بهره برداری رسید.

- به گزارش  خبرگزاری فارس از سنندج، مجتمع تجاری – خدماتی میدان مولوی یکی از پروژه های مشارکتی شهرداری سنندج  است، که در زمینی به مساحت 3 هزار و 396 مترمربع و مساحت عرصه 396 مترمربع در 7 طبقه احداث شده و امروز به مناسبت دهه فجر با حضور جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

استاندار کردستان در جریان بهره برداری از این پروژه اظهار کرد: فعالیت های شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج  در این دوره و در سایه همکاری، وفاق و همدلی مثال زدنی و قابل تقدیر است.

بهمن مرادنیا  عنوان کرد: اجرای طرح های مختلف خدماتی، عمرانی و رفاهی انجام شده در این سه سال موجب شده که شهروندان از این دو نهاد مردمی رضایت کافی را داشته باشند.

وی تاکید کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر از فرصتی که باقیمانده در راستای رضایتمندی هر چه بیشتر شهروندان، توسعه زیرساخت ها، پیشرفت و آبادانی و ارتقاء سیما و منظر شهری سطح شهر نهایت تلاش را داشته باشند.

ایجاد درآمد پایدار اولویت شهرداری سنندج است شهردارسنندج اظهار داشت: مجتمع تجاری خدماتی مولوی یکی از پروژه های مشارکتی این شهرداری است که  در راستای ایجاد درآمد پایدار و توسعه فعالیت های اقتصادی و سرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فجر42/مجتمع تجاری – خدماتی میدان مولوی سنندج به بهره برداری رسید

فجر42/مجتمع تجاری – خدماتی میدان مولوی سنندج به بهره برداری رسید