مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 08:302021-02-08حوادث

کشف ماینرهای غیرمجاز در مزرعه پرورش قارچ قزوین


فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 204 دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال) و پاور غیرمجاز در یک شرکت تولید قارچ در شهرستان قزوین خبر داد.

- ایسنا/قزوین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف 204 دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال) و پاور غیرمجاز در یک شرکت تولید قارچ در شهرستان قزوین خبر داد.

سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در اجرای طرح برخورد با قاچاق و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین از بهره برداری تعدادی از این دستگاه ها در یک شرکت تولید قارچ در شهرستان قزوین مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، وی افزود: مأموران پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضایی به این واحد تولیدی اعزام و در بازرسی از آنجا 204 دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: در بازرسی از خودرو توقیفی، 204 دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال) و پاور بیت کویین غیرمجاز کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه بر اساس برآورد کارشناسان مربوطه، ارزش دستگاه های کشف شده بیش از 60 میلیارد ریال تخمین زده شده است، خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه دستگاه های کشف شده تحویل مراجع قضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف ماینرهای غیرمجاز در مزرعه پرورش قارچ قزوین

کشف ماینرهای غیرمجاز در مزرعه پرورش قارچ قزوین