مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 08:352021-02-08اقتصادي

باید از واحدهای صنعتی حمایت شود


در بازدید رییس سازمان بسیج مهندسین صنعت کشور و رییس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان از مجموعه شرکت های فرآوری ساخت و پایاکلاچ شهرک صنعتی رشت از گروه قطعات خودرو عظام بر لزوم حمایت از واحدهای صنعتی گیلان تأکید شد.

- وی با بیان اینکه باید از چنین ظرفیت هایی با ارزش داخلی حمایت شود، گفت: این چنین واحدهای صنعتی توانمند باید کشورهای همسایه را با خود همراه کنند و باید تلاش شود که تولیدات این کارخانه ها به کشورهای همسایه صادر شود و این مسئله از طریق برگزاری نمایشگاه امکان پذیر است.

امید آفرینی مهم ترین وظیفه رسانه سرهنگ مهدی پارسا رییس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان نیز در حاشیه این بازدید با اشاره به شعار سال با عنوان جهش تولید اظهار کرد: بسیج رسانه به عنوان مجموعه رسانه ای سپاه وظیفه حمایت از شعار سال را دارد.

با توجه شرایط اقتصادی و تحریم ظالمانه دشمن، حمایت از کالای داخلی وظیفه همگانی است.

وی امیدآفرینی وظیفه رسانه دانست و گفت: رسانه ها می توانند همراه با امیدآفرینی نقش مهمی در جامعه ایفا کنند زیرا دشمن با تمام قدرت از طریق رسانه در حال توطئه علیه انقلاب است.

در پایان رییس سازمان بسیج مهندسین صنعت کشور و رییس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان از خط تولید مجموعه شرکت های فرآوری ساخت و پایاکلاچ شهرک صنعتی رشت نیز بازدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از واحدهای صنعتی حمایت شود

باید از واحدهای صنعتی حمایت شود