مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 08:352021-02-08سياسي

456 شهید استان سمنان مرتبط با عملیات والفجر8 و کربلای 4 هستند


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گفت: این استان بیش از سه هزار شهید دارد که 456 لاله عاشق از این بین، در عملیات والفجر8 و کربلای 4 شهید شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ محمد حسن سلامی صبح دوشنبه در مراسم گرامی داشت عملیات غرور آفرین والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه دفاع مقدس به عنوان قله افتخارات استان است اما دو عملیات والفجر و کربلای چهار برای مردم این استان دارای خاطرات فراوانی از رشادت های فرزندان این مرز و بوم است، بیان کرد: مردم استان بیش از 500 شهید در والفجر هشت، کربلای چهار و مرصاد تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه مردم با بصیرت و آگاه ایران اسلامی با دست خالی طی این هشت سال در برابر استکبار جهانی ایستادند و نقش آفرینی مردم استان در این دوران مثال زدنی بوده است، تاکید کرد: نمونه برجسته مقاومت و ایستادگی ملت ایران در سال های دفاع مقدس بود که رزمندگان با توکل به خدا و جهاد با مال و جان خود در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه 456 شهید استان مرتبط با عملیات والفجر و کربلای 4 هستند، ابراز کرد: ماه های پایانی سال، ایام پیروزی های بزرگ در دفاع مقدس است، رزمندگان استان سمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

456 شهید استان سمنان مرتبط با عملیات والفجر8 و کربلای 4 هستند

456 شهید استان سمنان مرتبط با عملیات والفجر8 و کربلای 4 هستند