مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 08:352021-02-08اقتصادي

ردپای دلالی در بازار بورس/بازار ثانویه با اقتصاد اسلامی سنخیتی ندارد


بازار بورس این روزها شاهد فراز و نشیب های تندی است که باعث نگرانی مردم در از دست رفتن سرمایه هایشان شده است که لزوم ورود جدی کارشناسان و مسئولین برای کنترل این بازار را می طلبت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، این روزها بازار بورس، فراز و نشیب های تندی را به خود می بیند و بسیاری از سهامداران خرد، روزانه با نگاه به شاخص کل، نگران کم و کمتر شدن و شاید از بین رفتن سرمایه خود هستند.

سهامدارانی که با امید به کسب سود، اندک سرمایه خود را وارد این بازار کردند، سرمایه ای که شاید با پس انداز چند ساله و یا فروش زمین، خودرو و یا سرپناه خود به دست آورده بودند.

اگر به چند ماه قبل برگردیم و تبلیغات گسترده ای که از طرف مسئولین و رسانه ها جهت ورود به این بازار شاهد بودیم را مرور کنیم به یاد می آوریم که حتی تبلیغات تلویزونی نیز با طعم بازاربورس به خورد مردم داده می شد و شاید کمتر کسی گمان می کرد با این حجم از تعریف و تمجید از این بازار، روزی، حال وروز بورس به این وضع بیمار دچار شود و شاید تنها جایی که مردم حباب را با پوست و گوشت و استخوان خود لمس کردند و به معنی واقعی وجود داشت اما کمتر از آن نامی برده شد، بازار بورس بود.

با این اوصاف مردمی که تقریبا هیچ گونه اطلاعاتی از این بازار سفته ای نداشتند دو گروه شدند؛ گروهی سهام خود را فروختند و عطای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردپای دلالی در بازار بورس/بازار ثانویه با اقتصاد اسلامی سنخیتی ندارد

ردپای دلالی در بازار بورس/بازار ثانویه با اقتصاد اسلامی سنخیتی ندارد