مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 08:502021-02-08سياسي

نظاره گران جنگ، مدیریت های حساس را به عهده دارند


کسانی که در هشت سال دوران دفاع مقدس فقط نظاره گر جنگ بوده و یا در کشورهای خارجی به تحصیل مشغول شدند، مدیریت های حساس را برعهده گرفتند و اجازه ندادند فرهنگ دفاع مقدس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن رضایی در جمع فرزندان شهدای زنجانی ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید از دستاوردهای انقلاب دفاع کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه شهدا بزرگترین سرمایه خود را تقدیم نظام و انقلاب کردند و اجازه ندادند که ایران همچون سال های قبل تر از آن شرمنده نسل های آینده شود، اضافه کرد: دلاورمردی ها و ایثارگری های رزمندگان و شهدای اسلام موجب شد تا حیثیت انقلاب و امام خدشه دار نشود که این کار بزرگ شهدا مایه افتخار در جهان است.

وی با اشاره به اینکه پس از پایان جنگ 3 میلیون جوان از جنگ برگشته به حاشیه رفتند و خانواده های شهدا را هم در حد تامین معیشت به آنها کمک شد، اضافه کرد: با به حاشیه رفتن فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ هم به حاشیه رفت که این خلاء هنوز هم وجود دارد.

رضایی افزود: در طول دوران دفاع مقدس،کسانی که در این هشت سال فقط نظاره گر جنگ بوده و یا در کشورهای خارجی به تحصیل مشغول شدند، مدیریت های حساس را برعهده گرفتند و اجازه ندادند فرهنگ دفاع مقدس آنگونه که لازم است،در جامعه ساری و جاری شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظاره گران جنگ، مدیریت های حساس را به عهده دارند

نظاره گران جنگ، مدیریت های حساس را به عهده دارند