مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 08:552021-02-08سياسي

تبدیل تهران به شهری انسان محور


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: تلاش کرده ایم شهر خودرو محور را به انسان محور تبدیل کنیم و به گونه ای شهر را تغییر دهیم که مردم برای اموری به غیر از کار و خرید به بیرون بیایند و احساس کنند در شهر مهم و تاثیرگذار هستند.

- معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: تلاش کرده ایم شهر خودرو محور را به انسان محور تبدیل کنیم و به گونه ای شهر را تغییر دهیم که مردم برای اموری به غیر از کار و خرید به بیرون بیایند و احساس کنند در شهر مهم و تاثیرگذار هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا جوادی یگانه در نشست خبری امروز دوشنبه ضمن تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تشریح عملکرد یک ساله معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران گفت: سال سختی داشتیم و به یک سالگی مقابله با شیوع کرونا ویروس نزدیک می شویم.

در این سال ما شاهد دو گانگی سلامت و معیشت بودیم.

در همین راستا شهرداری تهران نیز با مشکلات متعدد مالی روبرو بود و تلاش شده بر اساس رویکرد موجود در مدیریت شهری یعنی شهری برای همه در حوزه فرهنگی اجتماعی اقدام کنیم.

وی افزود: تلاش کرده ایم شهر خودرو محور را به انسان محور تبدیل کنیم و به گونه ای شهر را تغییر دهیم که مردم برای اموری به غیر از کار و خرید به بیرون بیایند و احساس کنند در شهر مهم و تاثیرگذار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل تهران به شهری انسان محور

تبدیل تهران به شهری انسان محور