مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 08:552021-02-08سياسي

رییسی: باید توانایی بخش خصوصی در فرآیند واگذاری مورد توجه قرار گیرد


در فرآیند واگذاری بنگاه های دولتی به بخش خصوصی باید ملائت و توانایی بخش خصوصی مورد توجه قرار گیرد و این موضوع از تکلیف های قانونی است؛ - رییس قوه قضاییه امروز دوشنبه در جلسه شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به در پیش بودن یوم الله 22 بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، جلوه قدرت لایزال الهی است و نقطه عطفی بر پایان استبداد و استعمار در کشور عزیز ما محسوب می شود.

یوم الله 22 بهمن پایانی بر همه ناتوانی ها و ما نمی توانیم ها بود رییس دستگاه قضا تصریح کرد: یوم الله 22 بهمن حقیقتا پایانی بر همه ناتوانی ها و ما نمی توانیم ها بود و این روز الهی آغاز شکوفایی استعداد ها و جلوه قدرت الهی در نظام و کشور ما است.

آیت الله رییسی گفت: پیام انقلاب اسلامی، ما می توانیم و استحکام درونی قدرت و جلوه ای از قدرت و اراده مردم در برابر اراده بیگانگان است.

توکل به خدا و حضور مردم در صحنه،  مؤلفه های اقتدار کشور هستند رییس قوه قضاییه در ادامه با اشاره به مولفه های اقتدار نظام و کشور بیان داشت: قدرت معنوی و ایمان و توکل به خدا از مهمترین مولفه های مهم اقتدار نظام و کشور ما است؛ مولفه دوم اقتدار آفرین برای ما، حضور مردم متدین و انقلابی در صحنه های مختلف اجتماعی و سیاسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: باید توانایی بخش خصوصی در فرآیند واگذاری مورد توجه قرار گیرد

رییسی: باید توانایی بخش خصوصی در فرآیند واگذاری مورد توجه قرار گیرد