مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 بهمن 1399 ساعت 09:002021-02-08سياسي

الحاق تجهیزات جدید به مرزبانی ناجا / 95 درصد از تجهیزات الحاقی، تولید داخل است


امروز شاهدیم که بیش از 95 درصد از تجهیزات الحاقی به مرزبانی، ساخت داخل و تولید بومی است و این بیانگر دانش و مهارت جوانان و متخصصان متعهد و انقلابی کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سردار حسین اشتری در مراسم الحاق تجهیزات به مرزبانی ناجا که در معاونت آماد و پشتیبانی نیروی انتظامی در حال برگزاری است، اظهار داشت: خداوند را شاکریم که در این ایام خجسته و مبارک شاهد الحاق تجهیزات به مرزبانی نیروی انتظامی هستیم و باید بگویم تحریم ها و فشارهایی که دولت های و اتکا به ظرفیت های داخل را آموخت.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: امروز شاهدیم که بیش از 95 درصد از تجهیزات الحاقی به مرزبانی نیروی انتظامی، ساخت داخل و تولید بومی است و این بیانگر دانش و مهارت جوانان و متخصصان متعهد و انقلابی کشور است؛ روزگارانی شاهد بودیم که پایین ترین سطح از تجهیزات را به کشور وارد می کردند اما امروز با تکیه بر تجربه ، دانش و مهارت ملی ، نیازمندی های دفاعی ، انتظامی و تجهیزاتی خود را در داخل تولید می کنیم.

سردار اشتری با اشاره به اهمیت ماموریت مرزبانان کشور خاطر نشان کرد: حراست از 8 هزارو 755 کیلومتر از مرزهای کشور را مرزبانان عهده دار هستند و با غیرت و اقتدار از وسعت و گستردگی مرزها صیانت می کنند، معتقدیم که پشتیبانی تجهیزاتی از مرزبانان می تواند علاوه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق تجهیزات جدید به مرزبانی ناجا / 95 درصد از تجهیزات الحاقی، تولید داخل است

الحاق تجهیزات جدید به مرزبانی ناجا / 95 درصد از تجهیزات الحاقی، تولید داخل است